Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-19, 09:42   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjällräven-sekk til 13-åring

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Har dere sett på Derry Girls? Der er det en episode der jentene møtes første skoledag, og de har avtalt at de skal være individualister dette skoleåret (dvs. ha olajakke over skoleuniformen), Hun som satte det i gang fikk ikke lov hjemme, så venninna skreller av seg sin og sier "I don't wanna be an individualist alone!"

Jeg studerte på NHH, men tok et semester på HF-faktultetet på Universitetet i Bergen. Jeg husker at en av de i klassen min på HF lurte på om det ikke var litt anstrengt med uniformeringen som var på NHH. Jeg svarte med å la henne ta et blikk rundt i HF-kantina hvor vi satt. Det var uniformer på HF også, men den var lilla og flagrende på HF i motsetning til blåskjortene på NHH.

(Forøvrig har jeg aldri brukt blå skjorter, men det var ganske mange av dem både på NHH og hos på de fleste arbeidsplasser jeg har hatt.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat