Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-19, 01:30   #20
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Glad og trist: Har tatt avskjed med VG3-elevene mine, som er verdens godeste, hyggeligste og vakreste mennesker, og som bare *knips* blei voksne mens jeg blunka et øyeblikk, kjennes det som. Oi og oi, som jeg kommer til å savne dem. Og så kan jeg leve lenge, lenge på et par gode klemmer og de som fortalte at jeg var den beste læreren de hadde i løpet av videregående. (Godt mulig de sa det samme til alle, altså. )

August og juni er slitsomme og rare måneder når man jobber i skolen ... I august skal dutvinge hjertet ditt åpent og lage rom for 50-60 nye elever, og i juni må du sørge over de 100-150 du har hatt opp igjennom som du ikke skal få se hver dag mer.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv