Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-19, 07:43   #251
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.484
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

En måned allerede?!?! Trodde det var først i august jeg måtte tenke på det. Er det nødvendig å melde på så tidlig eller bare lurt?

Forhåndspåmelding for medlemmer starter 20.mai, for andre starter det 21.-24.mai, avhengig av bosted, slik jeg forstår det. De jeg har snakket med som har konfirmant i år sa at det er voldsom pågang på noen kurs, og på spesielle datoer og klokkeslett. Det gjelder særlig hvis man vil ha seremoni kl 13 (alternativet er 10 eller 15). De satt klar da påmelding åpnet, og hvis nettet hang litt var flere kurs fullbooket når de kom på igjen. Så hvis dato og klokkeslett er viktig, eller det er viktig å havne på samme kurs som en venn e.l. er det lurt å være tidlig ute. Men det skal være plass til alle, hvis man er fleksibel på dato og klokkeslett. Oversikten over kurs skal komme i starten av mai. Fristen er ikke før 1. oktober.

Vi er relativt fleksible denne gangen (må se an ukedager for kurskvelder mtp treninger), men i neste runde har vi jevngammel kusine annet sted i landet, hvor de bare har en dato, så der må vi være obs så det ikke blir samme helg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-04-19 kl 07:49.
My er ikke aktiv