Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-24, 09:43   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.012
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?

Jeg sverger fremdeles til Woll når det kommer til stekepanner. Jeg synes de lever veldig mye lenger enn alle andre, og er gode å bruke. Vi vasker dem ikke i oppvaskmaskin, men med slippbelegget, så går det veldig fort å rengjøre med zalo.

Når vi steker biff sverger vi dog til den gamle støpejernspanna jeg arvet etter bestefar i 1995 (og da hadde han brukt den i et par tiår allerede, så jeg tror nok at den, i likhet med meg, nærmer seg 50 år). Den vasker vi ikke med zalo. Den bare kokes ut med vann, og smøres med fett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat