Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-23, 17:42   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfjerning fjes

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Funker ikke voksstripsene du bruker fra før? Jeg har kun vokset to ganger. Av dattera til ei venninne som gikk hudpleieskolen. Veldig effektivt og greit da. Skal definitivt sjekke ut voksstrips selv! Eneste er bryna da. De tør jeg ikke å prøve meg på å vokse selv. Men de kan jeg fortsette å skjære.

Jo, de funker supert på "barten". Men de gjenstridige stubbene på/under haka sitter fast og må tas med pinsett - og nå er det såpass mange av dem at jeg ikke klarer holde det fritt for hår.

Jeg har vært i salong og vokset fjeset, med stort hell, men det bør gjøres ca hver 3. uke og koster jo litt penger. Og jeg syns det er heft å dra til salongen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat