Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-20, 10:07   #18
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nei, jeg mente egentlig så ute - se mine innlegg i denne lenka: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=201205

Fordelen med å så ute er at du slipper alt styret med å herde plantene og vente med å sette det ut til langt uti mai. Men du kan så salat inne også, reddiker ville jeg bare sådd ute. Du kan også så sukkerter og gulrot i melkekartonger inne, for å på sikt plante det ut. Purre også. Dette passer jo fint i pallekarm.

Det kommet jo veldig an på hvor man bor. Her kan ingenting såes ute før st.Hans. Og da blir det ikke mye salat

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat