Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-19, 18:32   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig kan det nå egentlig være å bygge en sofa?

Jeg har (selvfølgelig) researchet det. Jeg så nemlig putehaugsofaene i Villa Korsmo, og ville ha noe liknende. Etter en stund slo jeg fra meg akkurat den ideen, både fordi det er litt vaklete å sitte i en sånn haug, og de øverste bøyde seg opp rundt en når man satte seg ned.

Deretter tenkte jeg på en slags benkesak med enkel madrass på og skrå pute i ryggen. Problemet er at for å få fast skumgummi (tilpasset), og et trekk i høy kvalitet så ble det svinedyrt.

Men vanskelig er det ikke. Du finner masse tutorials på nett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat