Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 13:56   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Han er sunnmøring, eller husker jeg feil?

Det er i alle fall min, og der er det motsatt problem. Han ville kjøpt inn så vi hadde brus til neste konfirmasjon to år senere også (men han ville selvsagt fått spesialrabatt på prisen, og avtale om retur av det som ikke ble åpnet).

Mulig Sunnmøringer er flinke til å få penger ut av det meste, men akkurat når det gjelder å stelle i stand selskap så skal jeg love deg at det sikres at det er nok. Det er vel en grunn til at "Sunmmørsk kakebord" er et begrep. Svigermor er ALLTID redd for at det ikke blir nok, og det har sønnen arvet.

Men når det er sagt så vet ikke jeg heller hvor mye drikke som trengs til 37 personer. Litt mer enn det polymannen har kjøpt inn antagelig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-05-19 kl 14:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat