Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-23, 13:32   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.542
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Jeg tar mer av det overflatiske, daglige, det som gjøres "hele tiden", smårydding, vasking av benker, matlaging o.l., mens mannen gjør oftere slike ting som å skure fugene på badet, rense filteret i varmepumpa, etc, og gjør ting mye grundigere enn meg når han gjør det. Det er også han som styrer robotstøvsugeren, og som tar mest klesvask. Jeg pønter, med lys, blomster, duker, pene håndsåpeflasker og duftpinner på badet, ser til at puter og pledd ligger pent i sofaen etc ... Tror vi har en ganske grei fordeling av det jevne husarbeidet.

Når det gjelder grovarbeid som å rydde i boden, på loftet og uthuset, kaste og selge etc, er han MYE flinkere enn meg. Jeg hater sånt, og er mye mer av en "ute av syne, ute av sinn"-person. Så lenge jeg ikke SER rotet på loftet hele tiden, så kan jeg late som det ikke er der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-03-23 kl 13:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat