Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-20, 11:33   #130
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Lokalet jeg booket for 3 (!) år siden skal selges. Nå er det lite ledig og jeg er skikkelig

Vi er for mange til å være hjemme, og hvem vet hvor mye plass som kreves for en fest bestående av 40 stk og ca tusen ulike familiekohorter fra hele Sør-Norge...

Har fått tilbud fra et par hotell, og åpen konfirmasjonsdato fra kirken, da de skjønte problemet godt. Prisen er imidlertid skyhøy enkelte steder, type 600 kr per kuvert for voksen, PLUSS leie av lokaler og drikke, så vi vurderer å bytte helg for selve festen. FP har vist meg at det går an når noe skjærer seg

Blir det ikke solgt som forretning med ordrebok? Hørtes kjempeteit ut. Selskapslokalet her har fårt masse avbestillinger pga corona, så det er noe ledig rundt om, her, ihvertfall. Men det blir nok mye på konfirmasjonshelger. Lurt å ta en annen dag.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat