Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-20, 17:11   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tenker du?

Jeg har et, eh, rikt indre liv. Husker telefonnummer fordi de lager små melodier i hodet, klarer lett å gjenskape situasjoner i hodet med full pakke av stemningsfølelse, lukt, lyd, visuelt, og har klare indre bilder når jeg leser beskrivelser. Merker meg fort særpreg ved menneskers ansikt. Oppdager fort "odd thing out" i for eksempel kjøreplaner og tidsskjemaer.

Tipper det er fordi jeg synes det er gøyest med ting som er litt uvanlig eller litt off eller noe nytt, og er da fullstendig ubrukelig når det kommer til å gjøre ting uten skjulte overraskelser eller gjøre oppgaver man faktisk har en ferdig bruksanvisning på (og lese bruksanvisningen) og så videre.

Ekstremt følelsesstyrt når det kommer til bil, MC, interiør og klær, og kommer aldri til å kjøre Toyota Avensis om jeg så hadde fått den kastet etter meg, for eksempel, eller noen gang kjøpe en teknisk jakke selv om den er helt perfekt i spec, hvis den har feil farge.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat