Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-13, 17:24   #37
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2013

Januar
Holmqvist, K. B. Sirile gentlemen søkes.
En lettlest og humoristisk bok, lett gjenkjennelig for de som har lest Potensgiverne. Karakterene Alma og Margit er søte og noe enkle personer som man fort blir kjent med. Fin underholdning.

Verghese, A. Alene sammen.
En vakker bok som skildres gjennom Marion Stone, en tvilling født på Missing, et misjonærsykehus i Etiopia. Moren, en indisk nonne og sykepleier, dør under fødselen og faren, en britisk kirurg, reiser derfra uten sine barn og ser seg aldri tilbake. Vi får historiene til nonnen, den britiske kirurgen, tvillingguttene og til Hema og Ghosh, de to legene som sammen oppdrar tvillingene på Missing.

Gruen, S. Vann til elefantene
En lettlest og fengende roman som ikke akkurat styrker mitt allerede frynsete forhold til sirkus. En kjærlighetshistorie midt i en kaotisk verden fylt av ondskap og intriger.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat