Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 10:58   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allergiker i barnehage

Jeg hadde forventet ved en "normal" allergi mot egg og melk at barnehagen alltid har et likeverdig alternativ til dette barnet, men at de andre barna ikke merket så mye til det. Jeg hadde reagert hvis mitt barn ikke fikk melk fordi det var et annet barn som ikke skulle ha. Men helt greit om de lager endel mat uten egg og melk for å gjøre det likt for alle. Hvis det hadde vært snakk om et hyperallergisk barn som ikke tåler å være i samme rom som gitte matvarer hadde jeg tenkt annerledes på det, men det gjelder de færreste.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat