Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 15:30   #48
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Vi er fem, men jeg kan ikke se for meg at jeg skulle klare å "velge" hvilke barn som skulle være med meg og hvilke som skulle være med mannen. Ja, altså med det for øyet at vi eventuelt skulle overleve uten de andre. Det er for meg en grusom tanke.

Som sagt, de som jeg kjenner som gjør dette er folk som flyr hele tiden, hele livet. Ofte ukentlig pendlig med lange flyturer, år inn og ut, det blir mange tusen flyturer i livet .... det går automatikk i det, de tenker ikke over det. Min veninne som flyr frem og tilbake fra Sundan hele tiden har gjort i årevis, de har 3 barn ... hvem som flyr med hun eller mannen er ikke noe de har tenkt over hver gang de har booket de mange hundre flyturene de har hatt mellom Oslo og Khartoum. Å fly er for disse folkene som å kjøre bil for mange andre, de gjør det hele tiden, hele livet ... og automatikken i å "dele" på seg er ikke noe de tenker over engang på det planet om "hvem som skal fly med hvem".

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat