Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 15:43   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppidrettsutøvere kritiserer karriereforeldre

Omatt og omatt, tenkte jeg da jeg så overskriften.

Men jeg blir mest sint, for det er så mange som tror på propagandaen. Vi går der og tror at vi er dårlige foreldre, at barna våre har det fælt, og mye verre enn i "gamle dager" (les: 50-tallet), når sannheten vel snarere er at barn aldri har fått så mye oppmerksomhet fra voksne som de får idag (om det er av det gode, kan kanskje diskuteres....). Så prøver vi å overkompensere, og sliter oss ut unødvendig.

Uansett sitter vel Tufte selv i et gedigent glasshus, med idrettskarrieren sin og antallet trenings- og reisetimer han legger ned hvert år. Tror ikke ungen hans ser ham så veldig mye, nei - men det er kanskje ikke så viktig med far?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat