Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-17, 23:10   #489
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Du skriver at "feriereiser er frivillig", som at man automatisk må droppe ferie om man dropper å fly. Det må man altså ikke.

Ah! Dårlig formulert: Det jeg mente var at det er helt frivilling om man reiser, hvor man reiser, hvordan man reiser og hv man gjør. (Noen økonomiske rammer har vel de fleste, men dog)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og kan vi konkludere med at det er bare i miljøtråder det ikke er greit moralisere, mens når vi diskuterer Damenes aften, hijab i skolegården og hva_har_du sitter pekefingeren mye løsere?

Poenget er vel at her på FP, "treffer" ikke dette like bra som flyreiser. Jeg tror ikke det er noen som er uenig i at det ikke er bra for miljøet å fly, det jeg har kommentert er at de fleste folk (også på FP!) lukker ørene for denne type kritikk. Kan jo bare rette min pekefinger ned i signaturen min.

Jeg har ikke sagt at det er bra, logisk eller rasjonelt - jeg sier bare at det er slik. Og hvis man ønsker å være dialog er det lurt å være klar over det - selvfølgelig er det ikke slik at man nødvendigvis ønsker å være i dialog. Kanskje ønsker man å få ut frustrasjon eller snakke med de som faktisk er enige. Og det er lov, for all del. Det er ikke slik at man er programforpliktet til å snakke om de tingene man selv brenner for på en måte som engasjerer andre i samme retning.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 13-09-17 kl 23:33. Årsak: Leif
him er ikke aktiv   Svar med sitat