Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-17, 22:23   #486
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men hvis de ønsker seg mer enn 3 % oppslutning, så eier de det kanskje litt selv også? Venstre og SV har en helt annen måte å kommunisere miljø på.

Du mener det å ikke snakke så mye om miljøet, men bare stole på at folk vet at man er et miljøparti, er måten man skal kommunisere om miljøet på?

Jeg føler tildels at jeg står i et hus som brenner. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke er spesielt empatisk der jeg roper "HUSET BRENNER!", men det brenner jo! Og så er det noen som åpner vindu av ulike årsaker (kanskje de syns det er for varmt?), og jeg ber dem lukke det, for det er jo ikke særlig lurt å tilføre oksygen til flammer, og det burde de faktisk vite. Og kanskje til og med skamme seg litt over at de åpner vinduet selv om de nå vet at det ikke er lurt. Men da får jeg altså høre at det er min måte å kommunisere på som er feil? At man, på grunn av måten jeg kommuniserer på, har ekstra lyst til å åpne opp vinduet?

Jeg vet ikke helt, jeg. Her er saa underligt...

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat