Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 09:44   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Alt, egentlig. Bortsett fra at ferien min snart er slutt. *jobb på mandag*
Jeg er ikke så glad i hverdager, har alltid nedtelling til helger og ferier og slikt. Litt kjipt.
Men jeg er utrolig glad i sambo, vi har vært hodestups forelsket siden vi traff hverandre og jeg elsker tanken på at vi om under et år er mann og kone, jeg får sommerfugler i magen bare jeg tenker på ham, hele tiden, og han har det på samme måten. Det er så deilig! Har aldri noensinne hatt det sånn før. Aldri. Dette er livets dessert altså. Vi har annenhver uke barnefri og annenhver uke koser vi oss med alle fem barna og alt er bare topp!
Vi har også tilbragt en hel uke i NY sammen, bare vi to, kom hjem på søndag og selv om jeg på mange måter savner turen så var det deilig å komme hjem og. Gode minner.
Livet er bare rett og slett deilig og jeg har aldri vært mer lykkelig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv