Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-21, 11:34   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var landsbyen?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Tusen takk for innspill i denne tråden. Det er mye som er så ille, man skulle virkelig ønske at de vonde fortellingene ikke fantes. Og så er det godt og fint å lese og vite om gode medmennesker, både "sivile" og profesjonelle. Og de som har begge hatter på.

Jeg er bestemt sikker på at det har blitt bedre. Samfunnet og systemet har endret seg. Det som derimot ikke har endret seg er at noen mennesker ikke evner å være velfungerende omsorgspersoner. Med det vil problematikken aldri forsvinne og man kan kanskje føle at det ikke er noen bedring?

Det verste med lærerjobben synes jeg er at jeg trolig overser noen. Der er noen som skulle hatt en annen hjelp enn jeg gir ut fra det jeg ser og tolker.

Jeg håper og tror at du har rett i at det har blitt bedre. Og jeg tenker at veldig mange av dere som møter barn i jobben deres, både ser at noe skjer, og gjør det dere kan.

Og så tror jeg det er lettere å overse de som er stille og ikke utagerer på noe vis. Den midterste i familien vi kjente, var sånn. Veldig stille og forsiktig, gjorde ikke mye ut av seg, bråkte ikke i timene. Når hun var liten, var det nok mest ytre tegn. PÅ klassebildet vårt fra første klasse, har alle barna på seg lette sommerklær, bildet er tatt i august rett etter skolestart, og det er tydelig at det er varmt, folk har kjoler og shorts, bare bein og kortermet. Unntatt denne ene, som har langermet kjole og strømpebukse og tykke sko.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat