Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-21, 09:14   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var landsbyen?

Men har det egentlig blitt bedre?

Jeg husker også dette fra da jeg var barn, men ser det nå også som voksen. Det sitter helt forskrekkelig langt inne å melde fra når man ikke har konkrete bevis. Jeg har ved et par anledninger snakket med skolen om medelever av ungene. (Jeg har sittet mye i styr og stell og har derfor hatt lett tilgang på skolens ledelse.) Beskjeden da har vært: «takk for at du melder fra. Vi har taushetsplikt, men tar det ned som et innlegg i saken.» Det har jeg tolket som at prosessene allerede har vært i gang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat