Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-21, 09:05   #15
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor var landsbyen?

Da jeg var liten bodde jeg og foreldrene mine i en blokk. I naboleiligheten bodde en mor og to barn som var litt eldre enn meg.

De to barna var mye hos oss og da jeg var 4-5 år så forsvant alle sammen fordi mor hadde et alkoholproblem og barnevernet tok barna ut av hjemmet og plasserte dem i fosterhjem. Dette var nok veldig tidlig 80-tall. Jeg var ikke klar over at de ikke hadde det bra hjemme (antar at det var derfor de var mye hos oss), syntes bare det var hyggelig at de var der, siden jeg var enebarn. Jeg er usikker på om det var foreldrene mine som varslet barnevernet. Men det virker som om systemet virket for de to barna i alle fall. (De var nok i skolealder da de ble plassert ut i fosterhjem, så det er mulig at det var skolen som varslet, evt politiet. Tror jeg har minner om at foreldrene mine ringte politiet pga nattebråk/fest/krangling?).

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat