Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-21, 22:48   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var landsbyen?

Jeg er vokst opp med en mor som jobbet i barnevernet, etterhvert ble leder på et akuttmottak og senere i fylkesbarnevernet. Så jeg hadde alltid følelsen av at alle ble hjulpet og sett... Men i etterkant ser jeg jo at ressursene strakk til kun til de verste tilfellene -og knapt nok det. Jeg trodde det var vanlig at de som jobbet i barnevernet fikk livredde barn levert i taxi på døra på julaften, at det var vanlig at de som jobbet i barnevernet og partneren deres satt vakt i helgene for å hindre vold og i det hele tatt ha mange, mange innom i ulik forfatning. Men jeg skjønner jo at det er fortvilelsen over manglende verktøy, tiltak og ressurser som gjorde at det ble sånn.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat