Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-21, 16:13   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var landsbyen?

Har også eksempler på sånt, og jeg blir veldig sint på min mor når vi snakker om det, og hun forteller om ditt og datt. Hvorfor gjorde de ikke noe?! Svaret er alltid litt ditt og datt, men mye "ja, det hadde nyttet mye!", "hvilket barnevern, da?" og det som ligger under er vel at "sånn gjorde man bare ikke". Det er mye lovprising av en bestemor her og en nabo der, som tok dem inn når unga hadde blitt jagd huset rundt og/eller skambanket. Men, altså...

Nå vokste jeg opp på et sted med et veldig, veldig stort og sterkt bygdedyr, og jeg tror det å si fra ville kommet med helt uoverstigelige sosiale konsekvenser. Typ "sette ut rykte om at du har brutt deg inn i løa og voldtatt sauene" (true story).

Men lell.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat