Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 15:12   #12
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkel og god mat som kan medbringes på lunsjbesøk?

OK:

Da mannen min var booking- og artistansvarlig for Midnattsrocken, hadde vi booket Nightwish et år, og mottatt hospitalityridere. Mannen min stønnet og svettet og utbrøt:
«Hjelp! Kjære!? Skjønner du hva som står her? Hva i huleste er en ovo-lakto-vegetarianer? Og hva serverer man til en veganer!? Vet du om noen som kan skaffe veganmat her i bygda!?»

Jeg kremtet, så dumt på ham og sa: «Ja. Jeg.»

Så heiv jeg meg over bloggen til Iset, og lagde nevnte salat, focaccia med hvitløk og soltørkede tomater, og veganske kanelsnurrer, som han fikk med seg på bussturen til Ivalo for å hente bandet, som på sin side var ekstatiske over å få hjemmelaget mat i rett diett til bussturen sin. Teknikeren deres insisterte på å ta med seg resten av kanelbollene på hotellrommet (og focacciaen var det ingenting igjen av), så man kan trygt kalle det en suksess. 12 hospitalitypoeng til meg, og mannen lærte at hjelpen ofte finnes nærmere enn man tror.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat