Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-19, 14:57   #140
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

En ting jeg gleder meg til når barna flytter ut etter hvert ( , men man må jo finne lyspunktene) er nettopp det å slippe "faste dager" - å kunne være spontan. Jeg er en veldig fleksibel person og er mye flinkere til å ta ting på sparket enn planlagt. For meg ville det derfor sittet langt inn å ha fast hentedag i barnehagen en dag i uken, mens jeg antagelig ville vært en superfleksibel og lett-å-be-ressurs for de mer spontane behovene. Så barna bør finne seg en partner med superstrukturerte planleggingsforeldre, slik at svigersene kan stille med forutsigbar hjelp, mens jeg stiller på snu-seg-rundt-tingene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat