Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-24, 16:28   #44
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.286
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Elever og foreldre må ta litt medansvar her, det er ikke nødvendig å dokumentere alt fravær. Varsel sendes på 5% i enkeltfag, etter det bør det skaffes legeerklæring.

Jeg har ikke tall på hvor mange elever som knekker sammen fordi de har én fraværsdag.

Vår kontaktlærer nå insisterer på legeerklæring fra første fravær.

På eldste sin skole, var de langt mere avslappet, han hadde jo et lengre fravær rett før første covid nedstening i 1. kl. Skulle dog ønske at jeg hadde kunnet fraværsreglene bedre, han hadde sluppet unna timefravær om jeg hadde holdt han hjemme til han var i form til fulle dager (man kan stryke hele dager, men ikke enkeltimer). Det er jo litt uheldig, for jeg mener at det er bedre å komme på 2 timer, hvis man klarer det, istedenfor å være hjemme hele dager.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat