Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-17, 21:07   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?

Jeg er enig i at det kan ta av, men (her ihvertfall) er det store variasjoner og vi føler ikke at det er noe press nettopp fordi folk velger ganske ulikt. For vår del ligger vi sikkert noe i øvre skala uten at det er en tanke om flotters bak det. Dyrt lokale/restaurant med velkomst, treretters, drikke, kake osv koster en del og er pga plassmangel hjemme og mangel på andre ledige lokaler. Noe dyre pengegaver fra besteforeldre på en side kommer av bunadsgave til jentene og vår sønn får tilsvarende i penger. Summen flagges ikke. Jeg vet ikke hva mine foreldre gir. Fra oss får han ganske dyr spillkompatibel TV og ny iPhone i kombinert bursdag og konfirmasjonsgave. Gammel tlf og TV selges. Så er det jo dress som vi har kjøpt brukt og tilbehør, så det går virkelig nok penger totalt sett. Og jeg er arbeidssøker for tiden og fått ny bunad spandert på av mine foreldre, så jeg føler at vi er i en heldig økonomisk situasjon .

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat