Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-19, 14:11   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på håndbagasje Norwegian

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, jeg ble møtt med så horribel dårlig holdning da jeg ble utsatt for det samme, så jeg skjønner godt at han ble forbannet. Jeg ble så sint som jeg sjelden blir selv. Jeg kommer aldri til å fly Norwegian på overnight flight i jobben igjen, så sant jeg kan unngå det. Det er ingen tvil i min sjel at dette kun er en måte å tjene mer penger på, det spiller jo ingen rolle om den vesken du putter under setet veier 1 eller 2 kg, så lenge du får med 2 kolli. Jeg hadde 2 kofferter med i billetten, men måtte likevel kjøpe. Et gammelt ektepar holdt på bli nektet påstigning fordi han bar hennes veske - de var godt under 20 kg til sammen, men han bikket da over. Og alle ble kjeftet ned av de ufyselige personene som sto der og kontrollerte.

Vi opplevde det samme for et par år siden da vi skulle til London. Min venninnes bag ble først beskyldt for å være for tung. De veide, og fant ut at det var den slett ikke. Så da mente de at den var for stor. Hun hadde med et teppe som hun hadde stappet i frontlomma på trillekofferten, med det resultat at de ble noen cm for bred. Teppet fikk lett plass i håndvesken hennes, men hun fikk ikke lov til å ta det ut og legge det der i stedet, men måtte betale 750 på stedet. Det verste er at jeg tror hun fikk lov til å ta med bagasjen inn på flyet etterpå. Et selskap med smidighet og goodwill (slik jeg har blitt møtt med av andre når min egen bagasje har vært for tung) ville ikke hatt noe problem med en rask switch av teppe til veske.

I tillegg plukket de konsekvent ut passasjerer som ikke snakket norsk eller så norske ut til denne helt tilfeldige sjekken. Mens vi sto der så gikk mange passasjerer med større og flere bager på flyet uten å bli sjekket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat