Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 18:20   #93
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Jeg tenker vi skal på maskelaging og/eller pumpkin carving, i forkant. Og kanskje spøkelsestur med et gammelt tog gjennom redwoodskogene.

Det er Halloween Dance og kostymekonkurranse på hjemmeskoleskolen lørdagen før, dit skal vi absolutt.

På hovedgata Pacific i vårt veldig koselige sentrum deler butikkene ut godteri til utkledde unger på ettermiddagen på Halloween. På kvelden skal ungene gå her i nabolaget, muligens blir de invitert til noen venner og går der, noen har mumlet noe om Halloweenfest.

Og så drømmer jeg om enellerannen form for barnevakt, for på kvelden på Halloween går alle voksne på byen i sentrum, iført kostymer. Finner vi ikke barnevakt får Ulvefar og jeg trekke lodd og henge oss på noen andre.

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 27-09-11 kl 19:05.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat