Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-23, 13:27   #19
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale for Meta?

Jeg regner med at også denne modellen kommer til å bli prøvd rettslig. Datatilsynet peker i retning av det skrudde i at brukerne må betale for å få rettigheter de har under europeisk lovgiving; også kalt retten til privatliv. Og jeg er sikker på at Meta har finregnet på hvor de kan sette månedsprisen. De vil jo garantert at folk skal velge «vi selger dataene dine og følger deg rundt overalt på nettet». Det er verd mer enn noen tusenlapper i året per bruker.

Jeg blir så grinete av dette. I tillegg, hvis man gidder å grave lenger ned i hvordan de presentere valgene sine, så sier de reklame/ikke reklame. De sier fint lite lett tilgjengelig om hvor invaderende rekalmeløsningen er/skal være hvis du ikke betaler.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat