Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-13, 22:54   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter dere treet?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg stresser ikke når jeg pynter huset og treet. Synes folk det er stress å pynte juletre altså? Jeg koser meg med skikkelig med det, og elsker å pusle rundt med julepynten, fylle julestrømpene, dekke og pynte bordet til julefrokost etc, med NRK og kvelden før kvelden i bakgrunn.

Men det er viktig at alt det andre, gavene, husvask, rydding, baking, innkjøp etc er ferdig til da, for det er det som er stress for meg.

Når jeg ikke er i slaget er alt stress, ja. Men å henge noen kuler på et tre er ikke spesielt stress, det er mer å kjøpe treet, dra det inn, sette det i foten etc etc. Og alt det andre, som flere påpeker. Og så er jeg også dessverre sånn at alt jeg gjør kan få konsekvenser for morgendagen, også koselige ting som ikke oppleves stress. Derfor liker jeg å ha det unna i god tid. Sånn er det å leve med kronisk sykdom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat