Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-13, 13:52   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter dere treet?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg hadde forresten aldri orket å stresse så mye lille julaften som en del folk jeg hører om gjør. Jeg hadde ikke virket på selve julaften da, men jeg har da også liten stresstoleranse. Men tanken på å pynte i hus og pynte tre og alt sånt lille julaften er uaktuell her i huset.

Vi pyntet treet 22. i år, og det er nok det seneste vi har gjort, men vi pynter ikke tidligere enn ca 20. likevel.

Jeg stresser ikke når jeg pynter huset og treet. Synes folk det er stress å pynte juletre altså? Jeg koser meg med skikkelig med det, og elsker å pusle rundt med julepynten, fylle julestrømpene, dekke og pynte bordet til julefrokost etc, med NRK og kvelden før kvelden i bakgrunn.

Men det er viktig at alt det andre, gavene, husvask, rydding, baking, innkjøp etc er ferdig til da, for det er det som er stress for meg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-12-13 kl 19:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat