Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-13, 15:00   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter dere treet?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, for ordens skyld, med tradisjon mener jeg hva du er vant med fra du var liten, det du er oppvokst med.

Jeg er vant med et stygt plasttre (ikke av typen man lett hadde forvekslet med et ekte tre) som foreldrene mine tok ned fra loftet og monterte, år etter år. Og som vi pyntet med glitter og flaggremser og den slags. Jeg kan ikke huske at det var en bestemt dag, og jeg er godt fornøyd med å ha laget en egen juletretradisjon for oss, som er helt annerledes enn den jeg vokste opp med.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat