Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-12, 11:30   #51
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Koselig kar!

Jeg har også gått ned masse det siste året og synes det er vanskelig å ha et ordentlig bilde av meg selv og kroppen min. Noen dager føler jeg meg fremdeles feit og ufiks, noen dager føler jeg meg ganske så fjong. Men uansett hvor jeg går ned, trasker rundt på fjellturer og løper gatelangs så har ikke eksen kommentert det med et ord. Det eneste han litt surt har sagt er at: Siden du begynte å gå ned i vekt så har du vært så høy på deg selv, i et hånlig tonefall.

Men da kan jeg melde om det motsatte fra resten av familien hans, samtlige av mennene har tatt meg til side i familiebesøk o.l. og fortalt meg hvor flott jeg har blitt. Det blir jeg selvsagt veldig rørt og glad over, håper de kommenterer det i hans nærhet når jeg ikke er tilstede så han får det gnidd inn. Hah! Så får jeg heller undertrykke den lille stemmen som sier: Jammen, var jeg virkelig så bælfeit og stygg før da?

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat