Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-12, 10:26   #46
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Himmel og hav, MiaPia. Du er jo kjempeslank. (Og utrolig pen i ansiktet. )

Til din svigerfars forsvar kan det kanskje tenkes at han ser på deg som så opplagt slank at han trodde det ville bli vellykket med en spøk om fedme? At han trodde at alle måtte skjønne at det bare var fleip? Jeg sier ikke at det ikke fortsatt var en utrolig lite hyggelig ting å si, for all del. og som fleip var den jo 100 % mislykket, men når jeg ser kommentaren i lys av hvordan du ser ut, så tenker jeg at det kanskje heller er et utsagn fra en dum mann enn fra en slem mann?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat