Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-08, 14:12   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ski til voksne skinybegynnere

Jeg var i valgsituasjonen for noen år siden Veronal. Da jeg hørte på smørernes argumenter (les svigerfar, mannen min og andre her i området) så tror jeg ikke de hadde den fjerneste ide om hvor novise det går an å bli.

Jeg innbiller meg at du kanskje kunne likt skismøring siden det er en vitenskap det også.

Argumenter som dårlig gli (betydning.. ski som går tregt) bet ikke på meg.
Jeg spurte om jeg kunne smøre skiene trege og alle så dumt på meg.

Du er hakket tøffere enn meg innbiller jeg meg, og alt kommer jo an på bruken. Min skibruk begrenser seg til skiturer meg ungene og da er det godt å kunne ta dem på når som helst uten å tenke noe som helst på smøring eller på smøring som skal av. Om man kommer ut i ei lyngtue så er det ingen ting som klistrer seg fast under.

Når andre snakker om den drepte skigleden med smørefrie så kan kanskje dette stemme for dem som virkelig elsker ski. For meg så handlet det nok litt mer om å ikke gape for høyt slik at hatet ble større.

Men som sagt.. Når jeg blir stor og tøff og flink og ungene begynner å gå fort skal jeg vurdere saken på nytt. (Hvis mannen gidder å smøre skiene for meg )

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat