Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-08, 17:53   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går på helsen løs!

I Palma på Mallorca på kjøpesenteret PortoPi så er det Disney Store. Vi var i Alcudia i fjor, og da dro mor på shoppingtur alene til både marked, Palma by og PortoPi. Det var organisert tur, men det var bare bussen som var felles og avreisetidspunkter hvert sted, men en hadde tiden hvert sted alene hele tiden. Flere timer hvert sted. På Mallorca så har du jo både Aqualand (noe som jeg synes er helt supert for både store og små) på ene siden av Palma, og Marineland på andre siden av Palma mot Palma Nova.

Jeg har som deg klikket på ferier på nettet i evigheter og brukt utallige mange timer, og i dag tok jeg til slutt kontakt med et reisebyrå, og hele reisen for oss fem var fikset på et blunk til flere tusen billigere enn jeg kunne finne den på nettet. Det var hos VIA Ferieverden som selger reiser for mange reisearrangører. Det ble Tyrkia i år, men et par år nå har det vært Mallorca, og jeg liker Mallorca veldig godt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat