Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-21, 13:18   #38
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få ryggsekken til å sitte godt

Jeg har jo egentlig hatt et rigid måltidssytem de siste 9 årene fordi det er fire måltider på psyk. Så da har ejg spist til de fire faste tidspunktene.

Her hjemme i bof også spiser jeg når de er hos meg.

Men sånn som i dag så er de hos meg til lunsj men jeg var ikke sulten så jeg hadde ikke lyst på mat men jeg vet at jeg må spise så da fant jeg meg mat likevel.

Jeg tenker jeg skal få laget meg opp noen lavkarbo muffins igjen (har fire varianter jeg lager, gresskar muffins, kanelbolle muffins, blåbær/mango muffins og sitron muffins). Alle disse er gode og inneholder litt fett. Så de er greie å spise sånn utenom de store måltidene også.
Kan godt dele oppskrift om du vil det

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat