Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-20, 10:51   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinnekjøtt - hva er best

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Man må vanne ut, med mindre man koker og ikke damper. Personlig synes jeg mange vanner ut kjøttet for mye. Over natta er fint, men når det blir snakk om 36 timer med flere skifter av vann så blir det for tamt for min smak.

Man må vanne selv om man koker.

Eneste gangen jeg har hørt om at noen ikke vanner det er når de har glemt det. Det er jo ganske uspiselig ellers? Min søster ringte meg gråtende på julaften en gang, da det gikk opp for henne at hun hadde glemt å vanne ut pinnekjøttet, og lurte på om det kunne reddes på en eller annen måte. Hun ble VELDIG glad for tipset om at det faktisk finnes gryteklart og ferdig utvannet pinnekjøtt i butikken, så hun kastet seg i bilen og fikk reddet julemiddagen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat