Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-20, 09:25   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pinnekjøtt - hva er best

Jeg tror det med røkt og urøkt avhenger av hva man er vant med. Selv elsker jeg egentlig røkte ting, men ingen må finne på å gi meg røkt pinnekjøtt. Det er helt feil!!

Jeg pleier å gå i spesialbutikk/slakter for å kjøpe pinnekjøttet. Det er en del av å komme i julestemning og gir meg mye mer enn bare god smak. Jeg er mest glad i de stykkene som har mye fett (ja, faktisk). Synes det blir mye saftigere og god da, de magrere pinnene blir for harde og salte.

Tilbehør er bare kålrabistappe (gjerne den oppskriften som ble linket over her) og potetstappe (noe min mormor begynte med da vi var små og som vi har fortsatt med). Begge stappene får mye smør i seg. Vi setter frem et sausenebbe med ribbefett, også, men det er egentlig unødvendig.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat