Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-19, 23:45   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Munnskjenk - kunnskap om ordet og vurdering av allmennkunnskapgyldighet

Jeg ble utbedt en forklaring på hvorfor jeg kunne ordet og kom ikke på noe bedre enn "eh, jeg har lest mye Asterix, da", men jeg ser jo nå etter litt googling at munnskjenker spiller viktige roller i opptil flere dramatiske beretninger i det gamle testamentet, og er det noe jeg brukte MYE tid på som liten, så var det jo å lese de dramatiske beretningene i det gamle testamentet. Nehemja! Josef, bakeren og munnskjenken! Faraoer!

... så da skal jeg ta med det som trumfkort i morgen, bibelkunnskap er nemlig erklært allmennkunnskap. (Jeg synes seff Asterix og Don Rosa også burde nå opp.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat