Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-17, 10:34   #37
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame

Jeg kjenner begge deler og omgås begge deler. Jeg har to høyere akademiske grader selv, og en kjæreste som er håndtverker og ikke har fullført videregående. Eksen min er siv.ing. Jeg har venner og bekjente i alle farger og fasonger og med politiske synspunkt fra det rødeste røde til FrP. Jeg liker ikke alt ved alle men nok til at jeg synes de er fine mennesker på tross av at vi kan være uenige om mye.

Og er det en ting jeg har lært så er det at det er mange smarte mennesker som aldri har tatt utdannelse. Og at det er tilsvarende mange med lang utdannelse som ikke nødvendigvis er smarte ut over å være faglig flinke. Eller med andre ord: man kan ikke alltid måle iq og eq i antall år på skolebenken. Selv om jeg selvfølgelig også kjenner mange som bekrefter fordommer mot den ene eller andre gruppa.

Jeg liker mennesker, og synes det er veldig lærerikt å omgås mennesker som ikke er som meg, det være lesbiske, kassadamer eller uføretrygdede.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat