Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-17, 09:52   #30
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame

Jeg kjenner en lesbisk lærer, men om hun er adjunkt eller lektor aner jeg ikke, men halvakademisk er hun vel i det minste.

Jeg kjenner flere uføretrygdede, en av de vet jeg er tidligere lærer, de andre vet jeg ikke helt hva de gjorde før de ble uføretrygdede.

Gjennom den fine hobbyen jeg bedriver så kjenner jeg folk i alle aldre og i alle samfunnslag. Her omgås man veldig på tvers av inntekt, legning, alder, utdannelse og sosial status. Det eneste er at det er få fremmedkulturelle (ikke vestlige)som er med. Ikke på verdensbasis, men her i Norge. Fellestrekk finnes det dog her også - dette er en tankesport, så man finner ikke veldig mange på den nedre enden av intelligensskalaen tror jeg.

Men ja, jeg tror jeg kjenner folk i de fleste kategorier. Selv er jeg heterofil, halvstudert i full jobb. Midt i mellom alle leire her.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat