Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-17, 09:38   #26
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame.

Det er klart at vår omgangskrets gir føringer for hva vi kjenner til og mener om ulike grupper. Selv om jeg tenker at det er mulig å sette seg inn i andres forhold selv om man ikke kjenner så mange personlig.

Både mannen og jeg er vokst opp i et ekstremt akademisk miljø og de fleste av våre venner er fra videregående/studietid og videre arbeid. Det betyr at vi stort sett kjenner folk med høyere utdanning. Jeg har ingen omgangsvenner med lavere utdanning enn en tre årig høyskoleutdanning. Jeg kjenner en delvis uføretrygdet kioskarbeider, dersom vi kan trekke inn barndomsvenner.

I skole/fotball sammenheng omgås jeg ganske mange foreldre og der er det jo mer blandet. Så sånn sett kjenner jeg mange mennesker med veldig ulik bakgrunn. Men jeg møter dem stort sett bare i noen sammenhenger.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat