Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 13:57   #52
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Det kan nok stemme. Og så blir det kanskje litt såra og vonbrotne følelser andre veien fordi de som sier noe om det som de synes er dumt også er ganske glade i forumet og kanskje føler at de ivaretar det de er glade i ved å ta opp ting underveis.

Jeg er glad i dette forumet og har vært med fra noen uker etter at det ble startet. Jeg syns at ethvert forum bør kunne diskutere slike ting innimellom. Jeg syns egentlig at dette ble den tråden jeg håpet på. Her ser vi at det er ulike oppfatninger og det er blitt en konstruktiv dialog her.

Jeg er også i mot masse regler og syns ikke at moderatorene skal sensurere osv. Men jeg syns det er viktig i et hvert diskusjonsfora (om det er på nett eller irl) skal ha høyde for å diskutere hvordan man diskuterer og møter hverandre i diskusjonene. Alle er vel interessert i at flest mulig trives her inne? Vi er alle mennesker med ulike ståsteder. De fleste kjenner ikke hverandre annet enn fra forumet og det krever vel på mange måter en viss forsiktighet og følsomhet for hvordan man "møter" hverandre enn irl der man kjenner hverandre? Jeg mener ikke at man skal ta på hverandre med "silkehansker", men når noen sier i fra at nå går du over streken så lytter man iallefall.

Personangrep oppfattes selvfølgelig ulikt. Det var litt derfor jeg syns det som står i HI var noe å diskutere.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat