Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 12:52   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men det jeg skriver er ut i fra summen av det som foregår på FP. Jeg har sett ufine personangrep, jeg har registrert at enkelte slipper lettere unna personangrep enn andre og at det er noen som hyppigere tyr personangrep som en del av sin diskusjonsform. At jeg er i mot moderering (med unntak av ekstreme ting som nazistpropaganda, samt reklame og utlevering av personlige opplysninger etc.) betyr ikke at jeg mener at det apan og bina sier er feil!

Jeg er enig i det både du og Skilpadda sier, Irma, og jeg vet ikke om jeg er for moderering selv heller. Det jeg hovedsakelig reagerer på i tråden er fine sitater rundt forumets prinsipper, der det overhode ikke reises tvil om at dette fungerer og er tilstrekkelig i alle tilfeller. Det blir litt for PK og selvgodt i mitt hode.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat