Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-15, 16:15   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …

Jeg kjenner ingen vegetarianere som gir inntrykk av å være så rigid som det du beskriver i HI, så jeg er nok blant dem som ville stusset over kontrollbehovet ditt. Det du beskriver er mer i tråd med det jeg forbinder med cøliaki eller alvorlig matallergi, og det er jeg ikke vant til at folk krever i andre sammenhenger. Jeg måtte nok ha fått det forklart at du ville at maten skulle behandles på en slik måte; jeg hadde ikke skjønt det av meg selv bare fordi du sa du var vegetarianer.

Hadde du insistert på å få lage din egen mat når du var invitert på middag hos meg, så hadde du ikke blitt invitert på middag flere ganger, men du står selvsagt fritt til å tilberede din egen mat hvis vi lager mat sammen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat