Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 14:29   #678
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

sindrome - Norge har, og har hele tiden hatt fullstendig krystallklare regler for dette.

Det kan vi bare ikke ha hatt altså. Det har vært praktiskert som at det som skjer utenlands legger man seg ikke i. Tenk på eggdonasjon, som ikke er lov i Norge. Det er jo ikke noe i veien for å benytte seg av det utenlands. Norske klinikker hjelper jo til og med til for å finne ut hvor man kan dra. Samme med surrogacy, jeg var på en privat klinikk i Norge for utredning av det, hvor de tok prøver etc av meg. Og kunne hjelpe meg med medisinering for whatever it is de gjør for å klargjøre for egguttak, før jeg dro utenlands. Dette har vært helt ok hele veien. Jeg tror reglene har vært alt annet enn krystallklare. Med unntak av dette med ingen biologiske bånd. Akkurat det har jeg ikke hørt om noen som har gjort, så det KAN være at det er der skillet går.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat