Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 14:18   #676
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

SF: Det er fullt mulig at jeg ikke fikk riktig inntrykk av bakgrunnen, sånn som jeg forsto det så ble det endret praksis i saksbehandlingen av slike saker.

Gajamor: Jeg synes ikke helt at sammenlikningen passer helt. Det er klart at man skal følge reglene der det er regler. Det jeg reagerer på er at Norge faktisk velger å ikke ha noen spesifikke regler for dette området. Det er en gråsone. Men det er viktig å ha forutsigbarhet fordi det faktisk dreier seg om mennesker og deres skjebne (og da tenker jeg mest på barna). Derfor synes jeg det er viktig at myndighetene er litt klare på hva som aksepteres og ved endringer varsler det i forkant.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat