Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 10:57   #672
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Og det å betale for produksjonen av barn synes jeg er helt kurant så lenge det gjøres i ordnede former slik at barnets ve og vel kommer i første rekke (siden det ble diskutert her). Hvorvidt det gjøres ved IVF, donasjon av egg/sæd/embryo og/eller ved surrogati er meg revnende likegyldig. I så tilfelle har jeg to kjøpte og ett selvlaget barn uten at det utgjør noen forskjeller for oss.

Dette har jeg tenkt litt på gjennom denne tråden også.. For nå er barnet egentlig kjøpt? Vi er jo mange som har betalt noen i prosessen med å få barn, tenker jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat